2014年3月26日 星期三

2014年花展日與夜

20143
又係花展嘅日子啦,
今日我去左2,
7號夜晚,因為未試過夜晚去影,

8號唔洗返工下晝去影,
其實花展真係無咩特別,
年年都係差唔多,
但唔去個心又唔安落咁,
一定要比$14康民署洗下,
但今次我比左$28











永遠都係鬱金香最多人





********************************************************************









可能佢一開始我就去啦,
所以好似好多花都未開咁,
我幾鐘意夜晚去影,
因為好少人,
而且今年天氣天陰陰無太陽,
所以覺得影得唔靚,
下年希望可以買到支閃光燈啦

謝謝收看

6 則留言:

  1. 影得好靚啊!! 夜晚我都未試過影, 難度太高了!!

    回覆刪除
  2. 人哋話︰一入單反深似海,下次買閃燈,再下次要買長鏡頭

    回覆刪除
  3. 晚上的色真係無日頭咁鮮啊 ~.~
    晚上的花又另一片色彩 ^^

    回覆刪除